Meest gestelde vragen
Welke resolutie moet mijn foto hebben?
Met een originele foto in volledige resolutie van een huidige smartphone is elk afdrukformaat mogelijk. Let op: foto's versturen via WhatsApp verlaagt de beeldresolutie, dus het is belangrijk om de originele foto te worden.
De maximale bestandsgrootte voor gegevensoverdracht is 50 MB. Grotere bestanden kunnen worden overgedragen via WeTransfer of Dropbox door contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik na mijn bestelling nog wijzigingen aanbrengen?
In het belang van onze klanten streven we ernaar de productie- en levertijden zo kort mogelijk te houden.
Daarom worden, zodra je bestelgegevens op onze server aankomen, ze overgebracht naar een uitgebreid, volledig geautomatiseerd fabricageproces en beginnen we onmiddellijk met de productie. Begrijp alsjeblieft dat we je bestelling later niet meer kunnen veranderen of annuleren. Neem gerust contact op met onze Klantenservice.
Wordt mijn foto gecontroleerd voor het afdrukken?
Uw foto wordt automatisch gecontroleerd wanneer deze wordt overgedragen, en u krijgt dan alleen de formaten te zien die wij van uw foto kunnen afdrukken.
Meer over bestand en beeldresolutie
Hoe groot kan mijn foto worden afgedrukt?
Dit hangt af van de resolutie van uw afbeeldingsbestand. U kunt onze formaatcalculator gebruiken om snel en gemakkelijk te weten te komen hoe groot wij uw afbeelding kunnen afdrukken.
Waar is mijn bestelling?
Gebruik de bestelstatus om de huidige status van uw bestelling te controleren
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bij mij aankomt?
De levertijd is meestal 5-6 werkdagen (ma-vr). Als u uw bestelling sneller nodig heeft, bieden wij een 24-uurs express service.
Hoe kan ik de levering versnellen?
Voor bijzonder dringende bestellingen bieden wij 24-uurs express levering: bestellingen die op werkdagen (ma-vr) voor 9:00 uur binnen zijn, worden gegarandeerd de volgende werkdag geleverd.
U kunt de 24-uurs express optie selecteren in de winkelwagen.
Help, mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?
Dit is vervelend, maar het is makkelijk te veranderen: ga gewoon naar uw bestelstatus en probeer opnieuw te betalen. U kunt hier ook uw betaalmethode wijzigen.
Als wij uw betaling hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
Kan het acrylglas van achteren verlicht worden?
Drukwerk op acrylglas is ideaal voor achtergrondverlichting. Door direct op het glas te drukken, hebben de afbeeldingen een doorschijnendheid die het mogelijk maakt om ze te laten gloeien met LED's. De LED's worden eenvoudig aan de achterkant bevestigd.
Meer info over Acrylglas verlichten
Hoe hang ik het acrylglas op?
Het is makkelijk, onze gids laat u zien hoe.
Wat is Alu-Dibond?
Alu-Dibond is een populair composietmateriaal onder fotografen en bestaat uit twee lagen aluminium rond een kern van polyethyleen. Het hoogwaardige oppervlak is ideaal voor fotoafdrukken. De drielaagse sandwichconstructie maakt het bijzonder vormvast, licht, weerbestendig en kan zelfs buiten worden gebruikt.
Welke schorsingen zijn beschikbaar?
Wij bieden 3 verschillende ophangsystemen:
- Klevende ophanging voor kleine en middelgrote afmetingen met vrij zwevend effect
- Roestvrijstalen bevestigingen voor zware acrylaatplaten zonder boorgaten in het motief
- Roestvrijstalen bevestigingen voor zware acrylaatplaten met boorgaten in het motief
Hier gaat u naar onze ophangingen.
Wat is de maximale grootte waarmee ik mijn foto op acrylglas kan afdrukken?
Wij printen acrylglas foto's in standaard tot een maximum formaat van 160x120 cm. Wij produceren individuele maten tot 240 cm op aanvraag.
Algemene vragen
- Bestelling & technische vragen
- Verzending & Levering
- Betaling & Cadeaubon
- Claim
Vragen over de producten
- Canvas
- Poster
- Plexiglas
- Alu-Dibond
- Schorsingen
Tips voor plexiglas & aluminium dibond
Orderstatus - bestelling volgen
Voer de bestelgegevens in om de status van jouw bestelling te controleren.